راهنمای ثبت سفارش

مشتریان محترم میتوانند قطعاتی که در وب سایت موجود است را ثبت سفارش کرده و هزینه صورت حساب خود را از طریق درگاه پرداختی وب سایت تسویه نمایند. قطعاتی که در وب سایت ناموجود بوده و یا در وب سایت قرار داده نشده است را میتوانید با مشاورین حقی پارت تماس گرفته و در صورت اعلام موجودی مبلغ را به شماره کارت ارایه شده واریز نمایید.

زمان ارسال بسته در روز های کاری از لحظه ثبت سفارش طی ۲۴ ساعت الی ۴۸ ساعت خواهد بود و در روز های تعطیل به اولین روز کاری ارجاع داده میشود. تمامیه سفارشات پس از تایید نهایی و با توجه به نوع کالای سفارشی مسئولین ثبت سفارش کالای مورد نظر را آماده و جهت ارسال به شرکت پست و تیپاکس تحویل داده شده و رسید آن برای خریدار محترم ارسال می گردد.

در صورت تمایل به خرید حضوری با هماهنگی واحد پشتیبانی با واریز مبلغی به عنوان بیعانه سفارش شما ثبت شده و در ساعت مقرر میتوانید به دفتر فروش مراجعه کرده و حساب خود را از طریق دستگاه کارت خوان سیار و یا به صورت نقدی تسویه کرده و سپس کالای خود را تحویل بگیرید.

خرید عمده از وب سایت

در صورتی که مشتریان از وب سایت خرید عمده انجام دهند طی ۲۴ ساعت مبلغ تخفیف در نظر گرفته شده توسط تیم پشتیبانی به حساب مشتری مسترد خواهد شد. بهتر است برای خرید عمده با تیم پشتیبانی در واتس آپ با شماره 09154404797 در ارتباط باشید

پیگیری ثبت سفارش

پس از ثبت سفارش مشاورین حقی پارت با شما تماس خواهند گرفت و بیجک ارسال کالای سفارشی را به شماره تماس شما ارسال خواهند کرد.