تعمیرات خودرو

7 عدد از بهترین تعمیرگاه های خودرو های خارجی در مشهد

بهترین تعمیرگاه های خودرو خارجی در مشهد

در مشهد، مانند سایر شهر های بزرگ ایران، تعداد زیادی تعمیرگاه های خودرو خارجی تاسیس شده اند که خدمات مختلفی را به مالکان خودرو های خارجی ارائه می دهند. این تعمیرگاه ها معمولا به برند های خاصی از خودرو ها اختصاص دارند و تعمیرکاران آن ها دارای تجربه و تخصص کافی در زمینه تعمیر و نگهداری خودرو های خارجی هستند. تعمیرگاه ها می توانند خدمات مختلفی را از جمله تعمیرات موتور و گیربکس، تعمیرات جلوبندی و تعلیق و …، ارائه دهند. با این حال برای انتخاب بهترین تعمیرگاه خودرو خارجی در مشهد باید به یک سری نکات مهم که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، توجه داشته باشید.

نکات مهم در انتخاب تعمیرگاه خودرو خارجی در مشهد

برخی از مهم ترین نکاتی که در انتخاب تعمیرگاه های خودرو خارجی در مشهد باید به آن ها توجه داشته باشید عبارت اند از:

  • خوش قولی

موارد بسیار زیادی هست که در حین انتخاب یک تعمیرگاه ماشین باید به آن ها توجه داشته باشید. با این حال یکی از مهم ترین مواردی که قطعا اولویت بیشتری نسبت به دیگر موارد دارد، خوش قولی است. تعمیرگاه باید روی حرف و قولی که به صاحب خودرو می دهد، بایستد و تلاش کند که بد قول نشود.

  • مهارت های اجتماعی بالا

همچنین اگر به هر دلیلی ممکن است زمان تحویل ماشین به تاخیر بیفتد، تعمیرگاه باید حداقل یک یا دو روز قبل از تعمیر با صاحب ماشین تماس بگیرد و او را در جریان موضوع قرار دهد. البته توجه داشته باشید که اگر تعمیرات ماشین شما کمی زمان بر و دشوار باشد، تاخیر های چند ساعته و یا حتی یک یا دو روزه عادی است. در نتیجه انتظار تعمیر سریع را برای مشکلاتی که نیاز به تعمیر طولانی مدت دارند، نداشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی هایی که در انتخاب تعمیرگاه خودرو خارجی در مشهد باید به آن توجه داشته باشید، داشتن مهارت های اجتماعی بالای تعمیرکاران تعمیرگاه برای برقرار ارتباط موثر با مشتری است. تعمیرکاران تعمیرگاه باید نحوه برخورد محترمانه را با مشتری بدانند؛ زیرا ارتباط موثر و کیفیت بالای کار مکمل یکدیگر هستند و عاملی است که باعث می شود مشتری برای تعمیرات بعدی نیز به تعمیرگاه مراجعه کند.

  • داشتن اطلاعات بروز
این مقاله هم جذابه:  علت‌های روشن شدن چراغ ABS و راه‌های رفع مشکل

یکی از صنایعی که با سرعت بسیار در حال پیشرفت است، صنعت خودرو سازی و تعمیرات آن است. روند این کار با سرعت زیادی در حال تغییر است و در این بین تنها مکانیک هایی می توانند ماهر محسوب شوند که نسبت به آخرین پیشرفت ها و تغییرات در صنعت خودرو سازی آگاه باشند.

در نتیجه لازم است تعمیرکاران تعمیرگاهی که انتخاب می کنید، اطلاعات به روزی درمورد دنیای صنعت خودرو و آخرین تغییرات آن داشته باشند. تعمیرکاری که اطلاعات جدیدی درمورد صنعت خودرو ندارد، به احتمال زیاد اطلاعات کافی درمورد نحوۀ تعمیر بسیاری از خودرو های جدید نیز نخواهد داشت و نمی تواند کیفیت تعمیر خوبی ارائه دهد. هر چه یک تعمیرکار تجربه بیشتری داشته باشد، اطلاعات او نیز درمورد دنیای خودرو و تغییرات روند این صنعت نیز بیشتر است.

  • عیب یابی سریع

هنگام انتخاب یک تعمیرگاه خودرو خارجی در مشهد باید تعمیرگاهی را در نظر بگیرید که توانایی عیب یابی سریعی داشته باشد. زیرا خودرو یکی از وسایل نقلیه بسیار مهمی است که همه ما به صورت روزانه از آن استفاده می کنیم و احتمالا بدون آن زندگی بسیاری از ما مختل خواهد شد. بنابراین یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک تعمیرگاه باید داشته باشد، توانایی تشخیص سریع مشکل خودرو است. با تشخیص سریع می توان زمان تقریبی آماده شدن خودرو را به مشتری گفت تا بتواند حداقل تا زمان تعمیر آن چاره ای بیندیشد.

  • کسب رضایت قبل از تعمیر

گاهی اوقات برخی از مشکلات خودرو در عیب یابی اولیه مشخص نمی شود و پس از باز کردن و بررسی دقیق خودرو می توان آن ها را دریافت. این مشکلات ممکن است بزرگ باشند و هزینه تعمیر را به میزان قابل توجهی بالا ببرند. در این زمان تعمیرگاه باید قبل از هر گونه اقدام برای تعمیر، از صاحب خودرو اجازه بگیرد؛ به این دلیل که ممکن است صاحب خودرو با مطلع شدن از مشکل بزرگ خودرو از تعمیر آن منصرف شود.

  • امانت دار بودن
این مقاله هم جذابه:  دلایل بد استارت خوردن ماشین

شاید ساده به نظر برسد؛ اما حتما باید از امانت دار بودن تعمیرکار خودرو مطمئن شوید. متاسفانه امروزه برخی از تعمیرکار ها قطعات اصلی و فابریک خودرو را با قطعات غیر اصل و بی کیفیت تعویض می کنند. برخی از تعمیرکاران هنگام تعمیر ممکن است این کار ها را انجام دهند:
1.کشیدن بنزین از ماشین
2.تعویض قطعات اصلی ماشین با قطعات غیر اصل و بی کیفیت
3.سرک کشیدن به وسایل شخصی داخل خودرو
4.برداشتن کاتالیزور خودرو
5.و…

بهترین تعمیرگاه های خودرو خارجی در مشهد

  1. تعمیرگاه ایران خودرو

آدرس : مشهد، حر عاملی، حجت

شماره تماس: 09153023764

  1. تعمیرگاه تخصصی خودرو های خارجی قادری

آدرس : مشهد، بلوار امام خمینی، امام خمینی 91

شماره تماس: 09159225014

  1. کیان سرویس

آدرس : مشهد، بلوار پیروزی، بین پیروزی 1/33 و 2/33

شماره تماس: 09152016910

  1. چکاپ اتومبیل مصطفی

آدرس: مشهد، بلوار ملاصدرا، ملاصدرا 6

شماره تماس : 05138445087

  1. تعمیرگاه خودرو آریانا

آدرس: مشهد، بلوار ملاصدرا، بین ملاصدرا 4 و 6

شماره تماس: 09151825296

  1. تعمیرگاه ماشین های چینی در مشهد

آدرس: مشهد، بلوار برادران شهید سلامی

شماره تماس: 09152700291

  1. تعمیرگاه علی تهرانی

آدرس: مشهد، بلوار شهید نامجو، نامجو 20

شماره تماس: 09153216948

جمع بندی

یکی از شهر های بزرگ ایران که تعداد خودرو های خارجی در آن رو به افزایش است، مشهد است. بدیهی است که در این حالت نیاز به تعمیرکار هایی که به صورت تخصصی در تعمیر خودرو خارجی تخصص دارند، افزایش بیابد. تعمیرگاه های خودرو خارجی زیادی در مشهد تاسیس شده اند که خدمات باکیفیتی به مشتریان ارائه می دهند. با این حال پیدا کردن تعمیرگاهی که مورد اعتماد باشد و خدمات تعمیر باکیفیتی ارائه دهد، چندان آسان نیست. از این رو در این مقاله درمورد نکاتی که به شما کمک می کند یک تعمیرگاه خودرو خارجی در مشهد پیدا کنید، توضیحاتی ارائه کردیم.

5/5 - (1 امتیاز)
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها