آموزشی

لیست 10 تا از بهترین نمایندگی های بیمه ایران در مشهد

بیمه ایران

در این مطلب، به معرفی لیست ۱۰ تا از بهترین نمایندگی های بیمه ایران در مشهد خواهیم پرداخت و خدمات بیمه ایران را نیز مورد معرفی قرار می دهیم. شرکت بیمه ایران یکی از بزرگترین شرکت‌ های بیمه در ایران است و در زمینه خدمات بیمه‌ ای، بسیار متنوع و پویا فعالیت می ‌کند. این شرکت بیش از ۸۰ سال در زمینه بیمه اتومبیل، بیمه مسافرتی، بیمه مسئولیت مدنی و سایر بیمه‌ها، فعال است.

۱۰ تا از بهترین نمایندگی های بیمه ایران در مشهد

نام صاحب نمایندگیتلفنآدرس
محمد جواد حامدمحجوب۰۵۱۳۵۰۲۹۵۴۴استان خراسان رضوي، شهر مشهد، خیابان پيروزي، بين پيروزي ۷۸ و ميدان اقبال لاهوري، پلاك ۱۲۴ جنب کارواش
مهسا هرویان شاندیز۰۵۱۳۲۲۹۱۰۰۸استان خراسان رضوي، شهر مشهد، خیابان جنت، بین جنت ۳ و ۵، پاساژ جنت، طبقه پایين پلاک ۱۳
ستاره امیری۰۵۱۳۲۲۵۴۱۶۴استان خراسان رضوي، شهر مشهد، خیابان خسروي نو، جنب هتل جنت، طبقه فوقانی، رستوران ملك
مهدی استادی مقدم۰۵۱۱۲۲۲۸۱۳۶استان خراسان رضوي، شهر مشهد، خيابان كاشاني، مقابل دبيرستان حاج تقي
پشتوانه آتیه۰۵۱۱۷۲۴۹۲۹۱استان خراسان رضوي، شهر مشهد، خیابان خواجه ربيع، چهارراه بلوار راه آهن، جنب دامپزشكي، طبقه فوقاني
اتی گستر رضوان۰۵۱۱۷۳۲۱۲۳۱استان خراسان رضوي، شهر مشهد، خیابان گاز، نرسيده به گاز ۲، پلاک ۷۴ و ۷۶
یگانه حامیان ماهان توس۰۵۱۳۶۰۵۰۲۲۰استان خراسان رضوي، شهر مشهد، خیابان امامت ۱۳، پلاک ۱۱۳، طبقه سوم غربی
کیان اسایش اتی۰۵۱۱۷۲۵۵۷۰۰استان خراسان رضوي، شهر مشهد، خيابان ابن سينا، بين چهارراه دكتري و خيابان ابن سينا ۲، ساختمان ابن سينا، طبقه اول
منیره قلندری چشمه میرعلی
این مقاله هم جذابه:  گیربکس CVT چیست؟

مزیت های شرکت بیمه ایران

1.تجربه و سابقه: شرکت بیمه ایران با بیش از ۸۰ سال سابقه درخشان در زمینه بیمه، می‌تواند به عنوان یکی از بزرگترین و قدیمی‌ ترین شرکت ‌های بیمه در ایران شناخته شود. این سابقه و تجربه، باعث شده تا شرکت بیمه ایران بتواند با اطمینان، خدمات بیمه‌ای متنوع و با کیفیت ارائه دهد.

2.پوشش وسیع: شرکت بیمه ایران با ارائه بیمه‌های متنوع از جمله بیمه اتومبیل، بیمه مسافرتی، بیمه مسئولیت مدنی، بیمه حوادث، بیمه عمر و سایر بیمه‌ها، پوشش وسیعی را برای مشتریان خود فراهم می‌ کند.

3.قیمت مناسب: شرکت بیمه ایران با ارائه قیمت‌های مناسب و رقابتی، برای مشتریان خود امکان بیمه‌گذاری با هزینه کمتر را فراهم می‌ کند. همچنین با ارائه تخفیف ‌های متنوع به مشتریان خود، فرآیند بیمه‌گذاری را برای آنان دلپذیرتر می ‌کند.

4.سرعت در پرداخت خسارت: شرکت بیمه ایران با داشتن یک سیستم پرداخت خسارت سریع و قابل اعتماد، به مشتریان خود اطمینان می‌دهد که در صورت وقوع حادثه، پرداخت خسارت به سرعت و به صورت قانونی انجام خواهد شد.

5پشتیبانی از مشتریان: شرکت بیمه ایران با داشتن یک تیم پشتیبانی قوی و حرفه ‌ای، به مشتریان خود امکان دسترسی به اطلاعات و مشاوره ‌های مربوط به بیمه را فراهم می‌کند.

خدمات شرکت بیمه ایران

در ادامه به بررسی مهمترین خدمات شرکت بیمه ایران خواهیم پرداخت:

لیست ۱۰ تا از بهترین نمایندگی های بیمه ایران در مشهد
  • بیمه اتومبیل

شرکت بیمه ایران ارائه دهنده بیمه اتومبیل با پوشش کامل از جمله بیمه بدنه، بیمه شخص ثالث، بیمه بار و بیمه حوادث راننده و مسافرین می ‌باشد.

  • بیمه مسافرتی
این مقاله هم جذابه:  دانستني های فنی خودرو

با ارائه بیمه مسافرتی، شرکت بیمه ایران به مشتریان خود پوششی کامل در مقابل خطرات مربوط به سفر به خارج از کشور، از جمله بیمه سفر، بیمه بلیط هواپیما، بیمه اتاق هتل و بیمه مسافرتی مسافران خارجی را ارائه می‌دهد.

  • بیمه مسئولیت مدنی

با ارائه بیمه مسئولیت مدنی، شرکت بیمه ایران به مشتریان خود پوششی در مقابل خسارات وارده به افراد و اموال، در اثر بروز خطاهای فردی، ارائه می ‌دهد.

  • بیمه حوادث

با ارائه بیمه حوادث، شرکت بیمه ایران به مشتریان خود پوششی در مقابل انواع حوادث از جمله حوادث رانندگی، حوادث شخصی، حوادث ورزشی، حوادث در محیط کاری و… فراهم می ‌کند.

  • بیمه عمر شرکت بیمه ایران

با ارائه بیمه عمر، شرکت بیمه ایران به مشتریان خود پوششی در مقابل از دست دادن درآمد  خانواده در صورت فوت فرد بیمه شده، ارائه می ‌دهد.

لیست ۱۰ تا از بهترین نمایندگی های بیمه ایران در مشهد

آدرس بهترین نمایندگی های بیمه ایران در مشهد

در جدول فوق، لیست ۱۰ تا از بهترین نمایندگی های بیمه ایران در مشهد گردآوری شده است. در صورتی که قصد تهیه بیمه نامه دارید، یا می خواهید به هر نحوی از خدمات شرکت بیمه ایران در مشهد استفاده کنید، می توانید با مراجعه به نمایندگی های فوق، خدمات بیمه ای را با بالاترین کیفیت دریافت نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها