آموزشی

معرفی بهترین شاسی بلند های چینی

بهترین شاسی بلند های چینی

معرفی بهترین شاسی بلند های چینی

امروزه انتخاب بهترین شاسی بلند های چینی برای بسیاری از مردم سخت شده است. چرا که خودرو های چینی با کیفیت ها و تنوع زیادی در بازار موجود هستند. به طور کلی به منظور انتخاب بهترین خودرو شاسی بلند چینی باید به عوامل گوناگونی نظیر امکانات، قابلیت و ویژگی های خودرو، سیستم تعلیق، گیربکس، توان موتور و … اشاره کرد. بررسی هر یک از این عوامل می تواند تا حد قابل توجهی افراد را در انتخاب بهترین خودرو شاسی بلند کمک کند.

نفوذ بهترین شاسی بلند های چینی در ایران 

به طور کلی نفوذ بهترین شاسی بلند های چینی در بازار ایران پس از تصویب قانون منع واردات خودرو های خارجی شروع شد. در گذشته خودرو های چینی در ایران محبوبیت چندانی نداشتند. عموما مردم این خودرو ها را بی کیفیت می دانستند و همین امر موجب شده بود تا حد قابل توجهی میزان تقاضای خودرو های چینی در ایران کاهش پیدا کند. اما امروزه چینی ها با تولید خودرو های شیک و با کیفیت توانسته اند جایگاه بسیار خوبی را در بازار ایران پیدا کنند.

افزایش کیفیت خودرو های چینی در کنار قانون منع واردات سبب شده تا امروزه اکثر مردم به خرید این خودرو ها تمایل پیدا کنند. در ادامه قصد داریم تا با معرفی ویژگی های برخی از بهترین خودرو های شاسی بلند چینی شما را در انتخاب بهترین خودرو چینی یاری کنیم.

بهترین شاسی بلند های چینی 

به طور کلی امروزه تنوع خودرو های چینی در ایران با افزایش چشمگیری روبرو است. به گونه ای که انتخاب بهترین شاسی بلند چینی همواره افراد را با مشکل روبرو کرده است. از جمله پرطرفدارترین خودرو های شاسی بلند چینی موجود در بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چری تیگو ۷

یکی از بهترین شاسی بلند های چینی موجود در بازار خودرو چری تیگو ۷ است. به طور کلی این دسته از خودرو ها به گونه ای طراحی شده اند که سرنشینان به هیچ عنوان احساس خستگی نکنند. طراحی ارگونومی صندلی در کنار امکانات قرار گرفته شده در این خودرو سبب شده تا چری تیگو ۷ طرفداران بسیاری را در بازار به خود جذب کند.

این مقاله هم جذابه:  عمر مفید لوازم مصرفی خودرو

به طور کلی این خودرو علاوه بر داشتن آپشن ها و امکانات بسیار، به دلیل دارا بودن موتور قوی نظر بسیاری از افراد را به خود جذب کرده است. عموما خودرو چری تیگو ۷ دارای یک موتور ۴ سیلندر توربو شارژ با حجم سیلندر ۱.۵ لیتر است. این موتور قادر است تا ۱۴۷ اسب بخار توان تولید کند که در نوع خود بی نظیر است. قرار گیری گیربکس ۶ سرعته نیمه اتومات در این خودرو سبب شده تا بسیاری از افراد بتوانند سرعت را به خوبی تجربه کنند. عموما ۰ تا ۱۰۰ این خودرو ۱۰.۲ ثانیه ارزیابی می شود.

جک S5 

از دیگر بهترین شاسی بلند های چینی موجود در بازار می توان به جک S5 اشاره کرد. به طور کلی این خودرو نیز مانند خودرو تیگو ۷ از ویژگی ها و امکانات رفاهی بسیار زیادی برخوردار است. به طور کلی این مدل از خودرو های چینی برای اولین بار در ایران با گیربکس دنده ای مشاهده شد. در ابتدا گمان می شد که استفاده از گیربکس دنده ای در این خودرو سبب شود تا حد قابل توجهی طرفداران آن کاهش پیدا کند. اما ویژگی های و قابلیت های این خودرو سبب شده تا گیربکس دنده ای آن نادیده گرفته شود. چند سال پس از ورود جک S5 دنده ای، این خودرو با گیربکس اتوماتیک روانه بازار شد.

از لحاظ خصوصیات فنی می توان گفت که این مدل از شاسی بلند چینی، دارای یک موتور ۴ سیلندر توربو شارژ با ظرفیت ۲۰۰۰ سی سی است. به طور کلی این مدل از خودرو های چینی از یک گیربکس دو کلاچه ۶ سرعته بهره می برد. به کارگیری این گیربکس سبب شده تا افراد بتوانند سرعت های بالا را به خوبی در این خودرو تجربه کنند.

دیگنیتی 

یکی از بهترین شاسی بلند های چینی، خودرو دیگنیتی است. به طور کلی طراحی منحصر به فرد، امکانات و قابلیت های به کار گرفته شده در این خودرو سبب شده تا طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کند‌. به طور کلی ویژگی های ظاهری این خودرو سبب شده است تا بسیاری را شیفته خود کند. این خودرو اگرچه یک خودرو شاسی بلند است، اما طراحی کوپه آن سبب شده تا زیبایی خاصی در آن ایجاد شود.

این مقاله هم جذابه:  خودروی کارکرده بخریم یا صفر کیلومتر

از لحاظ فنی می توان گفت که خودرو دیگنیتی از نوع خودرو های دیفرانسیل جلو بوده و از یک موتور ۴ سیلندر توربو شارژ با توان ۱۴۸ اسب بخار بهره می برد. به طور کلی در این مدل از خودرو های چینی از گیربکس CVT استفاده شده است. عموما این خودرو قادر است در طول زمان ۱۳ ثانیه، به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

ام وی ام X33 

از جمله بهترین شاسی بلند های چینی موجود در بازار می توان به ام وی ام X33 اشاره کرد. این خودرو در کنار قیمت مناسبی که دارد، از امکانات و ویژگی های متعددی نیز برخوردار است. به طور کلی ام وی ام X33s نسل جدیدی از این خودرو ها است که امروزه توانسته جایگاه بسیار مناسبی را در میان مردم پیدا کند.

از لحاظ فنی می توان گفت که خودرو ام وی ام X33s یکی از بهترین شاسی بلند های موجود در بازار است. عمدتا این خودرو از یک موتور ۴ سیلندر یا ظرفیت ۲۰۰۰ سی سی بهره می برد. به کارگیری گیربکس CVT7  سرعته در این مدل از خودرو های چینی سبب شده تا افراد با این خودرو بتوانند از سرعت بالا لذت ببرند. طراحی داخلی مناسب، استفاده از صندلی هایی متناسب با ارگونومی بدن انسان و بسیاری از آپشن های دیگر این خودرو سبب شده تا افراد زیادی این خودرو را به عنوان یکی از بهترین خودرو های موجود در در بازار بشناسند.

هایما 

از جمله بهترین شاسی بلند های چینی موجود در بازار خودرو هایما است. به طور کلی این خودرو به نحوی طراحی شده است که راحتی را برای سرنشینان به ارمغان آورد. عمدتا خودرو هایما ۷ دارای موتوری با ظرفیت ۲۰۰۰ سی سی است. به کار گیری گیربکس ۵ حالته اتومات نیز در این خودرو سبب شده تا هایما یکی از بهترین خودرو های چینی در بازار شناخته شود.

 

امتیاز post
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها