آموزشی

باتری ام وی ام

اهمیت باتری ام وی ام در عملکرد خودرو

باتری خودرو یکی از لوازم یدکی مصرفی است که کیفیت آن بر روی عملکرد ماشین تاثیر زیادی می‌گذارد. باتری ام وی ام در مدل‌های مختلف این ماشین توسط برندهای مختلفی تولید و عرضه می‌شود.با انتخاب یک باتری مناسب از برندی معتبر، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد و با اطمینان‌خاطر از خودروی خود استفاده خواهید کرد، زیرا هیچ مشکلی در استارت‌زدن و روشن کردن اتومبیل نخواهید داشت.

اهمیت باتری ام وی ام در عملکرد خودرو

برای اینکه خودرو شروع به کار کند، نیاز به نیرو دارد. در حقیقت استارت خودرو با کمک نیرویی که از باتری دریافت می‌کند، موتور را به حرکت در می‌آورد. عملکرد باتری ام وی ام در همین‌جا خاتمه نمی‌یابد، بلکه باتری نیروی مورد نیاز برای سایر تجهیزات برقی ماشین نظیر چراغ‌ها، کولر، بخاری یا کولر خودرو، سیستم صوتی، بوق و.. را هم فراهم می‌کند.

MVM یک شرکت خودروسازی چینی است که در چند سال اخیر با عرضه انواع خودروها توانسته است نقش پررنگی در بازار خودروهای سواری ایران داشته باشد. تنوع مدل‌ها در خودروهای MVM موجب شده تا باتری‌هایی با توان و آمپرهای متفاوتی در بازار عرضه شوند.
از طرفی دیگر، برندهای زیادی به عرضه باتری ام وی ام در بازار می‌پردازند. خرید یک باتری مناسب بر روی کارآیی و عملکرد خودرو تاثر زیادی می‌گذارد.

معرفی انواع باتری ام وی ام

معرفی انواع باتری ام وی ام

با توجه به تنوع مدل‌ در خودروهای ام‌وی‌ام در بازار، شاهد عرضه انواع باتری MVM هستیم. این مدل‌ها به‌طور معمول بر اساس آمپر دسته‌بندی می‌شوند. خرید باتری ام وی ام با آمپر متناسب با ظرفیت خودرو از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا اگر آمپر کمتر باشد به استارت و تجهیزات برقی MVM آسیب وارد می‌شود و بالعکس اگر آمپر بیش از حد بالا باشد به خودرو آسیب وارد می‌شود.

این مقاله هم جذابه:  راهنمای خرید بهترین لاستیک برای MVM

انواع باتری MVM عبارت‌اند از:

  1. باتری ام وی ام 45 آمپرساعت: این نوع از باتری مناسب برای خودروهای سبک مانند ام‌وی‌ام 110 است؛
  2. باتری 60 آمپرساعت: این نوع از باتری برای مدل‌های 315 و X22 مناسب است؛
  3. باتری 70 آمپرساعت: در خودورهای ام‌وی‌ام مدل 530، 550 و X33 مورد استفاده قرار می‌گیرد.

باید توجه داشت که ولتاژ باتری‌های ام وی ام در تمامی مدل‌هایی که در بالا از آن‌ها نام بردیم، 12 ولت است.

معرفی برندهای معتبر باتری ام وی ام

در بازار شاهد عرضه انواع باتری MVM توسط برندهای مختلفی هستیم. در هنگام خرید باتری باید در کنار قیمت و کیفیت به مدت زمان ضمانت توسط شرکت سازنده نیز توجه کرد:

شرکت نیروگستران خراساناین شرکت با ساخت انواع باتری ام وی ام از نوع اتمی (سیلداسید)، بخشی از نیاز بازار را تامین نموده است. باتری‌های این شرکت گواهی استاندارد ایران دارند و به‌مدت 12 ماه گارانتی می‌شوند؛
شرکت سپاهان باترییکی از عرضه‌کنندگان خوش‌نام باتری در بازار است که با عرضه انواع باتری‌ها برای خودروهای MVM نیاز بازار را تامین کرده است. محصولات این شرکت دارای ضمانت 20 ماهه هستند و در کنار گواهی استاندارد ایران، گواهی CE و EN اروپا را هم دریافت کرده‌اند؛
باتری برناشرکت برنا باتری عرضه‌کننده انواع باتری ام وی ام با آمپرهای مختلف است. محصولات این شرکت 14 ماه ضمانت دارند؛
شرکت دلکور کره‌جنوبیعرضه‌کننده انواع باتری‌های مناسب برای خودروهای سواری و نیمه‌سنگین که محصولات آن با اکثر خودروهای MVM سازگاری دارد. باتری ام وی ام دلکور دارای استانداردهای EN و CE بوده و از گارانتی 6 ماهه برخوردارند؛
باتری ام وی ام هیوندایشرکت هیوندای سانگوو کره‌جنوبی با ساخت انواع باتری برای ماشین‌های سواری، آن‌ها را به‌مدت 6 ماه ضمانت کرده است؛
آذر باتریآذر باتری دارای گواهی استاندارد ایران است. این شرکت با عرضه انواع باتری MVM با قدرت 60 آمپرساعت، محصولات خود را 12 ماه ضمانت می‌کند؛
پاسارگاد صنعت باتریسازنده باتری با برند پروتون که دارای استاندارد ایران بوده و 12 ماه گارانتی را برای محصولات خود ارائه می‌کند؛
وایا باتری صدراسازنده انواع باتری‌های ام‌وی‌ام که گواهینامه‌های استاندارد ایران و بین‌المللی را به‌دست آورده است. باتری‌های این شرکت برای خودروهای سبک مناسب هستند.

قیمت باتری MVM

قیمت باتری بر اساس مولفه‌های مختلفی نظیر اعتبار شرکت سازنده، کیفیت ساخت، آمپرساعت باتری، خدمات پس از فروش و مدت زمان گارانتی تعیین می‌شود. برای استعلام بهترین قیمت خرید باتری MVM با کارشناسان ما در حقی‌پارت تماس بگیرید.

این مقاله هم جذابه:  چه ماشین‌هایی گیربکس CVT دارند؟

سخن پایانی

برای خرید باتری ام وی ام باید در کنار قیمت به کیفیت کار سازنده نیز توجه داشت. با خرید باتری از مراکز معتبر و مجاز، محصولی با کیفیت و دوام زیاد را تهیه کنید تا علاوه‌بر صرفه‌جویی در هزینه‌های لوازم یدکی خودرو ام وی ام، یک باتری با طول عمر مناسب را در اختیار داشته باشید.

5/5 - (6 امتیاز)
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها